Svar på kommentar

Jojjo om Tävlingsplanering:
Roslagens RRKK och Mälarhöjdens RS är båda trevliga tävlingsplatser och finns med på nuvarande tävlingstermin.
Finns massa tävlingsplatser, men alla tävlingar har ju inte kommit ut än så svårt att säga om ngn av dem tänker anordna i år ^^

Svar: Jag har aldrig tävlat på roslagens RRKK, men när jag var med i ponny cupen så var vi på mälarhöjden (minns inte hur det ser ut) :P Men jag ska kolla upp de 2 lite till så kanske jag åker på någon utav de. Jätte kul att du ville dela med dig utav vad du tycker :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mkt :) Jesse är min kompis ponny som står i vårt stall, men hon är sjuk just nu så min syster rider honom lite, det är en c-ponny :)

2011-03-31 @ 08:56:00
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0