Ledtråd 1

Innan jag avslöjar dagens ledtråd om vad det nya tävlingsettet kommer att bli. Så måste jag bara berätta om mina nya KL vantar jag fick igår av mammi, red med de idag när jag hoppade och de var helt underbara, man fick riktigt bra grepp och det kändes inte som om man hade vantar på sig, de var så rörliga på något mysktiskt sätt. Så de KL vantarna rekomenderar jag starkt.


Kostar ca 500kr.

Okej, över till dagens ledtråd, ledtråden lyder: Det kommer vara en logga på schabraket och på luvan, det är inte ett KL schabrak eller något schabrak med Sverige logga.
Den som gissar först och rätt får en länk till sin blogg, man måste gissa rätt färg.
Lycka till nu sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0