GuroRidshop

Var på Guro med Mammi efter stallet för att kolla om vi hittade något tävlings schabrak och luva. Men det gjorde vi såklart inte, blev ett par as sköna KL handskar istället. <och på lördag ska vi åka till stockholmsridsport och kolla.
Kom till stallet halv 4 då jag mockade och gjorde maten först, sen red jag barbacka på asfalten i ca 30 min. Hobson var AS dryg idag, vägrade gå förbi några stora stenar (de står alltid där, så inget som ändrat sig) men han skulle verkligen inte gå förbi, backade ner i diken, kastade sig åt höger och vänster. Men jag gav mig inte för han måste lära sig att han inte kan göra precis vad han vill, så efter kanske 5 min så gick han och lossade som ingenting??? Men det gick bra sen hela biten som var kvar.
Imorgon ska jag Fabbi och Julia hoppa, vi har inte bestämt om det blir på banan eller i Ålstas ridhus.
Nu ska jag gå och äta mat, så kommer det lite smått och gott senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0