Träningen gick...

Nu har jag precis kommit hem ifrån träningen, shetan metan vad kallt det är ute. men iaf, träningen gick super bra. Vi hoppade ett hinder på volt, sedan gick vi över och hoppade studs 4 stycken 4 galoppsprång räcke, det gick jätte bra och vi avslutade den övningen med att räcket låg på ca 1,10.
Sen hoppade vi en båge och sen räcke ett galoppsprång räcke två galoppsprång oxer, det vi skulle träna på med denna övningen var att komma i förvänd galopp så man hade koll på yttersidan och Hobson skötte sig bra. Vi hoppade det ganska lågt ibörjan och avslutade på ca 1.10. Så dagens träning gick väldigt bra och jag är nöjd.
Imorgon blir sista gången jag rider Hobbe................ på 1 vecka och några dagar :P hahaha. Men jag ska rida honom imorgon på dagen, så vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0