Tävlings outfiten på lördag

På lördag ska jag tävla i Heby, LD och en LC. Första start är Kl 9 och jag kommer rida ca 10 tror jag så vi lär väl åka hemifrån vid 7- halv 8 tror jag. Ska bli riktigt kul att komma igång och tävla igen :) Och sen kommer det bli ännu roligare för det är väldigt många som jag känner som också ska dit.
Men outfiten kommer se ut så här :

                         Jag:                                                                                                                                     
                 
* Charles owen hjälm                                                                                  
                 * KL vit T-shirt tävlingströja
                * Kavaj eller blå KL tävlingströja
                * Vita GPA ridbyxor
                * Svart racesafe väst
                * Mountainhorse supreme high rider stövlar
                * Sporrar
                * Silvrigt glitterspö med ett häst huvud på :P
                 * Svarta rokle handskar

                                                                                             Hobson:
                                           
                                           * Svart pullarträns
                                                                             * Swarovski pannband med stora stenar
                                                                               * Blått HL schabrak eller Ljus brunt Mias
                                                                                       * Svart Wallsall sadel
                                                                               * Svarta veredus skydd runt om
                                                                              * Svart schockemöhle brösta med svarta
                                                                                 swarovski stenar
                                                                               * Grått fleece täcke
Tror det var allt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0