Resultat

Äntligen hemma från en lååång tävlingsdag på Heby. Jag är väldigt nöjd med dagen han var pigg framåt lyssnade bra och var riktigt hoppsugen. Vi lastade ut honom och fixade, han var helt galen, taktade hela tiden galopperade på stället små stegra och allt han kunde hitta på :) I LD fick vi ett pet, men jag tar på mig det la honom alldeles för nära och han hann då inte riktigt upp med frambenen :P Sen i LC så var han skit trött när jag skrittade runt, så jag trodde att hans bensin var slut :( Kommer in på framhoppningen och han laddar till som bara den, hoppade jätte bra. Kommer till colectingring och han står typ och sover, tänker att det inte kommer gå. Jag kommer in på banan och han får en j*vla fart och vi nollade i grunden och fick tyvärr ett stopp på 9:an som var ett räcke, jag tog en ganska konstig väg och så hann inte visa hindret och räta upp honom. Men jag är iaf jätte näjd med dagen, nu laddar vi till stäket nästa helg.
Bilder kommer imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Visst, mejla så byter jag :)

2011-02-12 @ 18:07:50
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: Emma

Står du på Ensta? Tyckte jag såg det på bilderna :)

2011-02-13 @ 00:39:17
URL: http://teamlilljarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0