Presentation

Välkomna till min nya blogg. Jag bloggade tidigare på : hoppryttarnaa.blogg.se men den står stilla nu, så kommer blogga här :)

Tänkte börja med en presentation om mig och min häst :)
Jag heter Lina och Jag bor i Kunsängen, i Brunna med min familj, mamma, pappa och en bror. Jag fyller 16 om en månad, jag började rida på ridskola när jag var 7 år. Där red jag i ca 6 år. Sen när jag var 14 eller 15? så fick jag min första ponny (berättar mer om henne sen) som heter Andora, men hon är nu såld. Nu har jag en maxad D-ponny som är 10 år och han heter Hobson. Jag fick honom för ca 4 månader sedan, han är en svensk ridponny. Han står på Ensta Gård, i kungsängen :)
Jag har inte tävlat med honom något än, men första tävlingen är.... berättar om det mer sen :)
Tjejen som hade honom innan mig kvalade med honom till MSV. Så det hoppas jag att vi också ska göra.

Det var en liten presentation om mig och min häst, om det är något mer ni vill veta som jag inte fick med så är det bara att fråga på :)
/Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0