Hos Hannah

Idag slutade jag vid 3, hände inte något speciellt idag, förberedde mycket inför nationella som är imorgon -.- Men det ska nog gå bra :D
Nu sitter jag iaf hos Hannah, hon slutade 15:40 och har ca 30 min från skolan och hem, så hon är inte här än. Men hennes pappa var hemma så jag slapp sitta ute och frysa och fick komma in :)
Idag ska jag rida med Hannah och vi ska bara skritta i ca 40 minuter. Innan jag rider ska jag mocka och göra mat. Sen hem och träna :)
Skriver ett till inlägg när jag kommer hem :)


Hannah och hennes ponny Kajsa isomras när de slog sitt egna rekord i
barbacka hoppning, de slutade på 95cm eller 1,05 ? minns inte riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0