Dagens ridpass

Åkte till stallet direkt efterskolan, fick skuts av Fabbi från stationen, det var snällt :)
Jag Fabbi, Julia och Johanna tänkte rida till ridhuset eller vi red dit men sen är det någon tjej som säger att det är bokat från halv 4 till halv 8, YES vilken tur man har, eller inte -.- Aja vi red iaf ut i ca 1 timma ist. Jag hade ju bara tänkt att skritta och trava idag men han var JÄTTE pigg så blev ganska mycket galopp också :) Sen efter ridningen mockade jag och gjorde mat sen åkte hem, och nu sitter jag här och gör ingenting :) haha
Imorgon är de iaf träning.


Fabbis häst, Bo :)

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Hej :D Vad gör du?

Till dig med häst: Skicka in en hot or not bild till [email protected] :D

2011-02-08 @ 20:37:33
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0