Wihooo

Jag vaknade av mig själv kvart i sju, haha min kropp har en installerad väckarklocka vilket är tummen upp till såna här tillfällen. Vi åker till stallet om ca 50 minuter och bilen rullar från stallet vid ca 08:40. Det kommer bli en Hel dag då det är sjukt mycker starter, mellan min LD+ och LC är det typ ca 90-100 starter, så min ponny kommer få vänta i ett par timmar haha :) Men det ska bli jätte kul för det är ett gäng som ska dit som man känner, och lite gamla ponnyer man känner, så det ska bli super kul och jag är tyvärr inte lika taggad längre, jag tror det är vädret som har gjort det, men vi får hoppas att solen kommer fram om ett par timmar :)
Nu ska jag äta frulle och byta om, jag tror att ni får en uppdatering efter första start om hur det gick, så bara vänta och se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0