Hemma från stormen

Herre min skapare vad det har blåst idag, nästan orkan :(
Jag skulle åkt till Kvarn nibble idag och tränat fär Katarina men vi vågade inte åka med transporten när det blåste så. Men jag tränade för Lotta (tränade för henne med förra ponnyn) på banan och det gick jätte bra faktiskt, han var lite pigg men duktig.
Imorgon har jag fullspeckat schema:
* Börjar skolan 9, med nationella i engelska, hör och läsförståelse.
* Slutar 13:45, hem eller till stallet direkt
* Ut och springa med Clara runt ön
* Rida Hobson lite halvlugnt
* Mocka, göra mat och vatten till Hobbe
* Tvätta Hobbes svans
* Rida Donna på banan
* Packa allt till tävlingen

Tror det var allt men det räcker gott och väl, så det blir en hel dag i stallet imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0