Guten morgen

Godmorgon, godmorgon alla pigga :)
Har precis ätit en jätte god frukost, det blev nybakade scones. Jag ska åka till stallet om ca 30 min, innan det ska jag och mamma åka till stockholmridsport och då kommer jag också avslöja den som gissade rätt och först. Men i stallet så kommer jag att fixa allt själv för att min mamma är sjuk :( Men det går bra ändå, jag ska göra väldigt mycket i stallet:
* Mocka
* Göra mat
* Byta vatten
* Packa till tävlingen imorgon
* Rida
* Klippa hovskägg
* Fixa till man och svans lite med den lilla saxen :)
* Tvätta svansen

Det var nog allt tror jag, men det räcker gått och väl. Så det kommer bli en heldag i stallet idag. Men det kommer fler inlägg senare när jag kommer hem, Ni får ha en bra dag i det "fina sol" vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0