En heldag i stallet

Jag kom hem från stallet vid 18.00 och kom till stallet vid 14.00 så det blev 4 timmars jobb i stallet :) men det var mysigt men också kämpigt, började med att mocka direkt när jag kom, sen bytte vatten och gjorde mat. Sen red jag ut själv i ca 40 minuter, asfalt och på ett fält. Min ponny vilade igår och det betyder att han är galen dagen efter, och ja det var han verkligen. Så fort jag tog fram min hand kanske 1 centimeter så stack han, haah :) Aja han blev av med lite energi iaf. Sen spolade jag av hans ben och tvättade svansen, sen friserade jag honom och flätade svansen. Putsade och packade till sist, så nu är nästan allt packat, och jag är as taggad till imorgon iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0